Obserwatorzy

wtorek, 23 października 2012

Włam x D




Siema ludzieeeee!. Teraz nie pisze do was Marry, tylko jej kochana, najukochańsza siostrzyczka ( o tak, MOJA,  a nie twoja, Zulciu, ty  NIE FAJNA  kobieto x DD) <333o taak, Madziu, robię ci WŁAM!. hueheuehueheu. x D

chciałabym z tego miejsca pozdrowić Bicz, czyli Martynę, która wczoraj rozwaliła mi piórnik. -,- pamiętaj, masz czas do końca tygodnia, aby mi go odkupić!. x D
pozdrawiam także zulcię, tę nie fajną kobietę, która chce mi odebrać moją Madziunię, pamiętaj, jakby co, to dowiem się gdzie mieszkasz!. Strzeż się, NADCHODZĘ!.

ok, tyle, bo się jeszcze Madzia wkurwi i jej cukier skoczy x D.
siema<3
 o jezuuu, mój najsłodszy, najukochańszy, najseksowniejszy, przez niego mam już
1276121413452 zawał <3.

5 komentarzy:

  1. Ale ile kosztował twój stary . ? x DD
    Nie da się go naprawić. ? > napisy ! <3

    Pamiętasz jak powiedziałaś coś przy p. Agnieszce. ? x DD

    > Ale nie zapomnij o Monte !

    ` bN <3

    OdpowiedzUsuń
  2. JPRDL, ja Cię kiedyś zabiję!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Muszę zmienić hasło ; DD Tak to jest mieć wścibską siostrę, która wszystko naokoło wie x D
    Martyna, odkupuj jej ten piórnik, bo on u mnie w pokoju na stole już trzy dni leży taki rozwalony ; DD Swoją drogą, to Ty na serio masz nierówno pod sufitem. Żeby tak piórnik rozedrzeć, to trzeba być mistrzem ; DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ona nie chcę przyjąć moich pieniędzy . x DD
    Dziękuję. ; ))
    + On już był rozdarty, tylko później za dużo przeżył .
    + napisy zrobione przez Kasię na obecnym piórniku wymiatają! x D ^^
    + Twoje opowiadanie wymiata!, nie bicz . ? ^^

    `bN <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę przyjąć twoich pieniędzy, bo ty masz mi go odkupić.
      + nie mam innego piórnika, tylko ten z żyrafką, więc sie nie zdziw, jeśli Kamil, albo któryś z chłopaków to przeczyta -,- albo, o zgrozoo pani od polskiego o.O

      + o taak, wymiata x D ( ona o niczym nie wie,huehuehue) x DD
      + on miał tylko jedną dziurkę, a jak ty sie potem zaczęłaś z nim szarpać, to dziękuje dobranoc. -,-


      #bicz_malika<3.

      Usuń
  4. 1. 'ten z żyrafką ' x DD
    noo, haha . x D

    2. Chciałabym 2. ^^
    3. Już ci mówiłam. - to nie ja się z nim szarpałam, tylko on ze mną.
    4. Wczorajsza dyskoteka wymiata ! Gangnam Style ! <3

    `bN. <3

    OdpowiedzUsuń