Obserwatorzy

niedziela, 18 listopada 2012

Libster Award

Cześć! Jak widzicie dzisiaj nie dodaję rozdziału. Z tego względu, że pod ostatnim było tylko 6 komentarzy, więc powiem, że się na Was BARDZO zawiodłam i uznałam, że nie ma sensu pisać rozdziału, skoro tak naprawdę nikt go nie przeczyta. Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie komentarze i opinie innych są bardzo ważne. Jest Was 35 obserwatorów, więc uważam, że powinnyście dać radę dobić do 10. Chciałam być dla Was miła i dodać rozdział dzisiaj, ale się wkurzyłam i nie będzie. Mam naprawdę masę rzeczy do roboty i są one ważniejsze od bloga. Nie piszę tego opowiadania za karę, tylko dla Was i dla swojej przyjemności, bo po prostu lubię to robić. Pod rozdziałem 31 było 19 komentarzy, więc nie rozumiem dlaczego pod 32 miało by nie być ponad 10. Dlatego poczekam do czwartku, bo obiecałam Wam rozdział, w którym rozstrzygną się losy Louisa i Marthy. Gdybyście się postarały, to wiedziałybyście już dzisiaj o randce i o tym wszystkim. Ale jak wolicie ; )
Tymczasem dzisiaj dodaję notkę pt. "Libster Award". Zostałam nominowana przez Zulcię do odpowiedzenia na 11 pytań. Gdy już na nie odpowiem, muszę wytypować kolejne 11 osób i zadać im wymyślone przez siebie 11 pytań. Bardzo dziękuję Zulci za to wyróżnienie i zabieram się do pracy ; )

1. Jakie słodycze lubisz najbardziej?
Lubię dużo słodyczy ; )  Czekoladę, cukierki, batoniki ; )  A konkretnie to czekoladę mleczną Alpen Gold, Snickersy, Twixy, Kinder Bueno itd...

2.Wiesz co to "lamciaa"?
Hahaha x D  Jasne, że wiem x D  Dzięki Tobie Zulciu i Gabrysi x D  Więc przybij lamcię x D

3.Znasz jakąś lamcię ninja?
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałam pytanie x D  Ale może to Ty x D  I moja siostra x D

4.Nosisz puchate skarpety?
Czasem noszę. Ale wtedy trudno ubrać buty x D

5.Lubisz banany?
Haha, od razu skojarzenie x D  Ale jako owoc, to nienawidzę.

6.Długo piszesz bloga?
Od lipca, czyli już jakieś 5 miesięcy x D

7.Co Cię natchnęło do napisania własnego opowiadania?
Nie wiem x D  Wstałam raz o 2 w nocy się napić wody i wtedy mi wpadło do głowy pierwsze imię "Emily" i do 4 wymyślałam fabułę. Ale pewnie gdyby nie moja siostra, która zaraziła mnie miłością do One Direction, to opowiadanie nigdy by nie powstało.

8.Twoja ulubiona piosenka/ki?
Wszystkie piosenki 1D, oprócz tego Paktofonika- Jestem Bogiem, One Republic- Good Life i różne. Długo by wymieniać x D

9.Masz rodzeństwo? Jeśli tak to młodsze czy starsze?
Mam młodszego brata i młodszą siostrę.

10.W jaki dzień tygodnia się urodziłaś?
W poniedziałek o godzinie 10.30 x D

11.Masz już dość moich głupich pytań?
Nie są głupie x D  Ale ja bardzo lubię odpowiadać na pytania, więc nie ; )

Moje nominacje:
1. http://harry-louis-1d-and-we.blogspot.com/
2. http://onedirectionzawszespoko.blogspot.com/
3. http://harry-zayn-niall-liam-louis-1d.blogspot.com/
4. http://przypadkionedirection.blogspot.com
5. http://my-mysterious-love.blogspot.com/
6. http://directiooneer.blogspot.com/
7. http://onedirection-imaginy-pati.blogspot.com/
8. http://true-directioner-forever.blogspot.com/
9. http://my-life-is-onedisrection.blogspot.com/
10. http://itsyou-hope.blogspot.com/
11. http://forever-be-yourself.blogspot.com/

Może któreś z Was odpowiadały już na to. Naprawdę nie wiedziałam kogo wybrać ; )  To pierwsze osoby, które przyszły mi do głowy ; )  A teraz pytania:

1. Od jak dawna prowadzicie swoje blogi?
2. Jaka jest Wasza ulubiona piosenka One Direction?
3. W jaki sposób dowiedziałyście się o istnieniu One Direction?
4. Który z chłopaków z 1D jest Waszym ulubionym i dlaczego?
5. Jaka jest najbardziej wstydliwa rzecz jaką zrobiłyście w całym swoim życiu?
6. Jakiej muzyki słuchacie?
7. Macie swoje zwierzątko domowe? Jeśli tak, to jak się nazywa?
8.  Numer buta x D
9. Lubicie czytać książki? Jeśli tak, to jaka jest Wasza ulubiona?
10. Jaki rodzaj filmów lubicie najbardziej? (chodzi o to, czy thrillery, komedie, horrory itd...)
11. Ulubiony i znienawidzony przedmiot szkolny.

No to na tyle ; )  Chcę jeszcze podziękować wszystkim osobom, które złożyły mi życzenia pod ostatnim postem ; ) Wielkie dzięki!
No to na razie! Może jeszcze jak mnie dzisiaj coś najdzie, to dodam rozdział chociaż dla tych osób, które skomentowały poprzedni. Ale nic nie obiecuję, bo mam naprawdę dużo roboty. Muszę ogarnąć fizykę (3 zasady dynamiki Niutona do wkucia na pamięć) i jeszcze na polski charakterystyka Juranda z "Krzyżaków". Więc jak widzicie nie wyrabiam x D To być może do zobaczenia!

4 komentarze:

  1. Cześć! Strasznie dzięki za dedykacje! Nasz komentarz pod rozdziałem ju ż jest! Zmieniłaś szablon! Słodki Louis! Zapraszamy do nas na nexta!


    www.harry-louis-1d-and-we.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę! Ja chcę! Ja chcę odpowiedzieć na te pytania! Pliiiisss, mogę?.dzięki. xx. a więc.. proszę o werble.. bum bum buuum!.

    1. Od jak dawna prowadzicie swoje blogi?
    Cóż za banalne pytanie. x Bitch, ja nie prowadzę blogów, opamiętaj się.

    2. Jaka jest Wasza ulubiona piosenka One Direction?
    Zdecydowanie są to Kiss You <3, She's not afraid <3, Summer Love <3, Last Fisrt Kiss <3, Moments <3, What Makes You Beautiful <3.

    3. W jaki sposób dowiedziałyście się o istnieniu One Direction?
    Przypomniałam sobie, bitch: Było piękne, zimowe popołudnie, chyba 17 stycznia 2012 roku. Na esce tv. leciało WMYB, strasznie mi sie spodobała i tak się zaczęła moja przygoda z 1D <3<3<3.

    4. Który z chłopaków z 1D jest Waszym ulubionym i dlaczego?
    Bitch Please, co to za pytanie wgl.? Oczywiście, jet to mój najukochańszy, najseksowniejszy, najprzystojniejszy, najsympatyczniejszy ZAYN. Dlaczego? Powody wymieniłam wcześniej ;D.Od momentu 17 stycznia, kiedy oglądnęłam WMYB, od razu wiedziałam, że on będzie moim ulubionym. Ja nie wiem, co wy wszyscy widzicie w tym Harrym -,- Ty, Zulcia, Kaśka, WSZYSCY!. On był takim słodkim chłopczykiem w x-factor, a teraz co?. Taki brudnopis się z niego zrobił. Możesz sobie mówić co chcesz, ale ja i tak wiem, że w głębi serca uwielbiasz Zayna. <3

    5. Jaka jest najbardziej wstydliwa rzecz jaką zrobiłyście w całym swoim życiu?
    Ojj, bitch, kilka ich było. x. Ale najbardziej wstydliwe dla mnie było to, że dałam się przyłapać Kamilowi, jak Piotrek i ja trzymaliśmy się za ręke. Kamil oczywiście pobiegł do klasy się pochwalić chłopakom, a ja ganiałam za nim jak oszalała. x D

    6. Jakiej muzyki słuchacie?
    pop, rock, trochę reggae. xx

    7. Macie swoje zwierzątko domowe? Jeśli tak, to jak się nazywa?
    No pewnie, bitch!. Jest to moja siostra Magda, kotka Plamplówcia, kocur Krzychu i kotka Zayanka Hazziątka BooBearka LeeYuumka Niallerka Kevin Mała Bicz Fifcia Pipcia ( to są jej imiona x D )

    8. Numer buta x D
    38-39. Moje gigantyczne stopy wymiatają. x D

    9. Lubicie czytać książki? Jeśli tak, to jaka jest Wasza ulubiona?
    Oh Bitch, nienawidzę, zwłaszcza lektur hogwartowych. ALE! Moją ulubioną książką jest Harry Potter, zwłaszcza ' Harry Potter i Czara Ognia ' <33333.

    10. Jaki rodzaj filmów lubicie najbardziej?
    Bitch, wszystkie lubię, ale najbardziej to komedie, kreskówki i horrowy <3.

    11. Ulubiony i znienawidzony przedmiot szkolny.
    Ołł yeaah, bitch, moim najukochańszym, najulubieńszym przedmiotem hogwartowym jest angielski i w-f, a najbardziej znienawidzonym - historia - nie ogarniam, religia- bo ksiądz jest głupi, muzyka- ale na niej są największe odpały z Martyną. xx

    ołł, ale się opisałam. x D
    I JESZCZE COŚ, LUDZIE ! MAGDA ZAKŁADA NOWEGO BLOGA! CIESZCIE SIĘ I RADUJCIE, BO BEDZIE ON JESZCZE BARDZIEJ ZAJEBISTY NIŻ TEN! AAAAAAAAA !!

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam 3 zasady dynamiki:)) ja czytam i wiernie czekam na następny rozdział:D wiem, jak to jest jak nikt nie komentuje wpisów, straszne uczucie, ale trzymaj się i do nastepnego!

    OdpowiedzUsuń