Obserwatorzy

wtorek, 1 stycznia 2013

Podsumowanie roku 2012 : )

Cześć kochane czytelniczki! Mamy rok 2013, czujecie to? Bo ja nie x D Pewnie jutro w szkole będę mieć problemy z napisaniem 2013 zamiast 2012, bo mam strasznie krótką pamięć x D Mam nadzieję, że wczorajszego sylwestra spędziłyście wspaniale, w gronie najlepszych przyjaciół. W nowym roku, 2013 życzę Wam samych sukcesów, dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności, miłości, ciepła rodzinnego oraz wszystkim pisarkom dużo weny : )
Teraz przejdźmy do podsumowania. Nie zrozumcie tego źle, bo wcale nie znaczy, że odchodzę czy coś w tym stylu. Tak łatwo się mnie stąd nie pozbędziecie x D Ta notka ma na celu podliczenie statystyki, wszystkich komentarzy i tak dalej. Od razu na wstępie bardzo chciałabym podziękować absolutnie wszystkim osobom, które kiedykolwiek weszły na mojego bloga, które przeczytały choćby jeden rozdział, a może nawet pół jednego rozdziału. Dziękuję, że wytrzymaliście wszyscy ze mną tyle czasu. Do dzisiaj pamiętam dzień, w którym zakładałam tego bloga : ) Pamiętam, że najpierw założyłam na onecie, ale w ogóle nie mogłam się połapać, o co tam chodzi. Zrobiłam tam notkę z bohaterami, która w żaden sposób nie chciała się opublikować. Wtedy przypomniałam sobie o bloggerze. Wiedziałam o tym portalu, ponieważ już wcześniej czytałam wraz z siostrą czytałyśmy kilka opowiadań o 1D. Założyłam więc tam bloga, ale usunął się zaraz po tym, jak go stworzyłam. Tak samo było z następnym. Dopiero za 3 próbą mi się szczęśliwie udało. Jednak notka z bohaterami też nie chciała się dodać. Myślałam, że szlag mnie trafi x D Ale w końcu dopięłam swego. Dokładnie 22 lipca na tym blogu pojawił się pierwszy post. Następnego dnia dodałam 1 rozdział, był to dzień 23 lipca, czyli data połączenia się 1D w zespół i jestem dumna, że akurat w ten dzień mój blog otworzył się, że tak powiem oficjalnie : ) Rozdział 1 skomentowały 3 osoby: Mr. Styles, Julka i jeden anonimowy, który był moją siostrą x D Pragnę tutaj oficjalnie Iwonce podziękować, bo to ona zaraziła mnie miłością do 1D, chociaż wcześniej ich nienawidziłam. Bez niej ten blog na pewno by nie powstał, więc bardzo dużo jej zawdzięczam. Pewnie niewiele z Was pamięta, że na początku blog był czerwony i miał taki nagłówek:


Ogólnie tamten wygląd bloga był okropny, ponieważ jeszcze nie do końca kumałam, o co tu chodzi x D Wygląd bloga ogólnie często się zmieniał. Po czerwonym był taki niebieski, potem brązowy, potem wróciłam znów do tego niebieskiego, potem w tle zostały wklejone zdjęcia chłopaków, a teraz jest ciemno niebieski. Nagłówek również zmieniałam z milion razy, ten, który jest teraz, zrobiła moja siostra, za co również jej dziękuję.
Dotychczas pojawiły się tutaj 43 rozdziały i jeszcze kilka pobocznych notek, np. ta, w której przedstawiałam Wam Bridget Gilbert jako nową bohaterkę lub ta, gdy informowałam Was o nowej piosence 1D. Rozdziały pojawiają się mniej więcej w regularnych odstępach czasu, jest również metoda "extra rozdziałów", która polega na tym, że dodaję jeden w piątek, a następny za dwa dni, w niedzielę. Metoda ta pojawia się jakieś dwa razy w miesiącu.
Bloga odwiedziło dotychczas ponad 22 600 osób, zaobserwowało 46 osób. Dotychczas pojawiło się 588 komentarzy (oczywiście nie wiem, czy akurat w trakcie pisania tej notki ktoś nie skomentuje wczorajszego rozdziału, więc liczę na chwilę obecną). W ankiecie pt. "Co myślisz o moim opowiadaniu" zagłosowało 161 osób, z czego158 zagłosowało na "Jest fajne", a 3 na "Jest głupie". Teraz przedstawię Wam listę osób, które odwiedziły i skomentowały bloga od początku do teraz oraz liczbę komentarzy, które oddały:

Mr. Styles- 1 komentarz
Julka- 12 komentrzy
Iwona (moja siostra)- 17 komentarzy
Zulcia 112- 46 komentarzy + obserwacja
Martyna- 18 komentarzy
Maja 32- 2 komentarze
Ola- 6 komentarzy
Zayne- 4 komentarze
X.x.Vampires.x.X- 1 komentarz
Sophie N.- 27 komentarzy + obserwacja
Julie_C- 7 komentarzy + obserwacja
Lilkaaaa- 4 komentarze
Patricia Payne- 22 komentarze + obserwacja
Dziewczyna Polska- 16 komentarzy
Szczęściara- 7 komentarzy + obserwacja
Writer- 2 komentarze
Panna spragniona marchewek- 2 komentarze
Alex Glina- 19 komentarzy + obserwacja
Sydney F.- 8 komentarzy
Ilona Blonde- 1 komentarz
Miśka- 2 komentarze
Paulina Paula- 21 komentarzy + obserwacja
Klaudiaa ;*- 8 komentarzy + obserwacja
Wolf- 1 komentarz
Smilex- 11 komentarzy + obserwacja
martaolbacz 11- 1 komentarz
P@ul@- 4 komentarze
Lu naX- 16 komentarzy + obserwacja
Hope- 24 komentarze
Olcia 5918- 1 komentarz
Pani dawidowa- 1 komentarz + obserwacja
Blue- 5 komentarzy + obserwacja
Milka- 1 komentarz + obserwacja
Invisible Beauty- 2 komentarze + obserwacja
Myszaaa- 2 komentarze + obserwacja
Mania- 12 komentarzy
Stylesowa- 6 komentarzy
patty lubi żelki- 20 komentarzy + obserwacja
Karola Karo- 28 komentarzy
Smileforme- 1 komentarz
let's- 2 komentarze
Jula ;P- 14 komentarzy
Daydream- 1 komentarz
endless-smile- 4 komentarze + obserwacja
Vicky- 8 komentarzy
Mrs. Styles- 2 komentarze + obserwacja
Jullis- 1 komentarz
Karolina Skrobańska- 5 komentarzy + obserwacja
Veronica Astor- 2 komentarze
Amelia Pommeblue- 1 komentarz + obserwacja
Victoria Blanc- 3 komentarze
guumiś- 5 komentarzy + obserwacja
Pani Stylinson- 11 komentarzy + obserwacja
Katie Styles- 1 komentarz
fabulous- 2 komentarze + obserwacja
Smerfem jestem- 2 komentarze
Weronika Kowalska- 18 komentarzy + obserwacja
Karolina- 1 komentarz
Jolanta Malinowska- 1 komentarz + obserwacja
Ola- 2 komentarze
Ania- 11 komentarzy
El- 2 komentarze
Magda- 2 komentarze
asia11107- 1 komentarz + obserwacja
Martha K.- 7 komentarzy + obserwacja
Nouis Homlinson- 1 komentarz
Rocky Jackson- 6 komentarzy + obserwacja
Darcy- 3 komentarze + obserwacja
Hope Hurt- 1 komentarz
Labi Tomlinson- 3 komentarze
Layla Amina- 2 komentarze
Silver, Rose- 1 komentarz
Zuza Directioner- 1 komentarz
Cool- 1 komentarz
Juliette- 1 komentarz
Jullie, Kerry- 1 komentarz
jo_02- 1 komentarz
Victoriia- 2 komentarze + obserwacja
Frodo- 1 komentarz
Izkaxxx- 1 komentarz + obserwacja
OneDirection- 1 komentarz
Sun Rising- 1 komentarz
Natalia Nieznane- 2 komentarze
Klaudia xD- 2 komentarze
Queen Bee- 1 komentarz + obserwacja
Pauline- 1 komentarz
directionerka- 1 komentarz
Docia Styles- 1 komentarz
Gosiek- 1 komentarz
Irresistible- 6 komentarzy + obserwacja
Skyler Forrester- 1 komentarz

Jak widzicie lista tych osób jest bardzo długa : ) Oczywiście komentowali jeszcze anonimowi, ja też nieraz odpowiadałam na niektóre komentarze. Anonimowi mogą się podpisywać, jeśli chcą. Wiem, że Ania raz pytała mnie, czy może się podpisywać, ale ja zapomniałam odpowiedzieć, chociaż miałam taki zamiar. Więc Aniu kochana, jeśli to czytasz, to jak najbardziej możesz się podpisywać swoim imieniem, nie musiałaś nawet pytać : )
Jeśli kogoś nie policzyłam lub źle policzyłam komentarze, to naprawdę przepraszam. Niestety, nie jestem zbyt dobra z matmy x D Jeśli się pomyliłam, to przepraszam : )
Teraz czas na podziękowania. A więc tak, chciałabym do każdej powyżej wymienionej osoby napisać kilka słów, ale po prostu by mi ich brakło. Jednak wymienię osoby, którym chciałabym szczególnie podziękować.

Szczególne podziękowania dla:
Iwony, Martyny, Hope, Sydney F., patty lubi żelki, Rocky Jackson, Lu naX, Mani, Irresistible, Marty K., Weroniki Kowalskiej, Pani Stylinson, Ani, Oli, Smilex, Patricii Payne, Dziewczyny Polskiej, Alex Gliny, Julki, Julie_C, Pauliny Pauli, Juli ;P
Dziewczyny kochane, byłyście ze mną niemalże od początku, niektóre dołączyły do grona czytelniczek niedawno, ale i tak dla wszystkich Was należą się szczególne podziękowania. Wszystkie przeżywałyście każdy rozdział razem ze mną, zastanawiałyście się, co będzie dalej, kibicowałyście bohaterom w każdych ich sprawach. Ponadto większość z Was ma wspaniałe blogi, które chętnie odwiedzam, czytam i komentuję. Gdyby nie Wy, zapewne nie byłoby mnie tutaj. Wasze wsparcie, szczere komentarze są dla mnie najlepszym, co mogło mi się tutaj przytrafić. Jeszcze raz z całego serca dziękuję, nie wiem, co jeszcze do Was napisać. Mam tyle do przekazania, ale w tej chwili nie potrafię ubrać tego w słowa. Jeszcze raz wielkie dzięki. KOCHAM WAS Z CAŁEGO SERCA!!! (tak Martynko, Ciebie też x D)

Specjalne, wielkie, ale to bardzo wielkie podziękowania dla:

Zulci 112- mojej najukochańszej pod słońcem siostrze, z którą mogłam wiele razy pogadać na GG na wszystkie tematy. Czytałam przedpremierowo jej rozdziały, doradzałyśmy sobie nawzajem, co do rozdziałów. Naprawdę nie myślałam, że spotkam kiedykolwiek równie drogą mi tutaj osobę, jaką jesteś Ty Zulciu. Pamiętam, że dołączyłaś do mojej załogi bodajże od 4 rozdziału i jesteś do dzisiaj. Dziękuję Ci za wszystkie rady, za wszystkie wejścia tutaj i za wszystkie komentarze. Kurczę, znowu brakło mi słów, a chciałam tyle tutaj napisać. Ale Ty wiesz, że Cię kocham, prawda? : )
Sophie N.- druga najukochańsza pod słońcem siostrzyczka : ) Z Tobą również wiele razy gadałam na GG na różne tematy, i na te wesołe i na te smutne. Pamiętam wszystkie nasze gry w skojarzenia i to, jak pierwszy raz ze sobą pisałyśmy. To było naprawdę niesamowite przeżycie móc Cię poznać : ) Również dziękuję za wszystko, co dla mnie zrobiłaś. Za każdą radę, za każdy szczery komentarz, za każde wejście, za każdą rozmowę na GG, po prostu za WSZYSTKO! Ciebie też kocham całym serduszkiem : )
Karola Karo- chociaż nie jesteś moją siostrą, a wcale nie obraziłabym się gdybyś nią była : ) to i tak należą Ci się specjalne podziękowania. Nie pamiętam zbyt dobrze od kiedy ze mną jesteś, ale to nie jest w tej chwili ważne. Najważniejsze, że w ogóle tutaj byłaś, jesteś i mam nadzieję, że będziesz. Każdy Twój naprawdę szczery komentarz wprawiał mnie w głupawkę z radości, naprawdę : ) Pamiętam, że kiedyś nie chciałam dodać rozdziału, bo było mało komentarzy. Rozumiałaś mnie i wtedy z myślą o Tobie i o Pani Stylinson pisałam ten rozdział, bo Wy chyba najbardziej go oczekiwałyście. Naprawdę dziękuję za wszystko, za każde wejście, za każdy komentarz i jeszcze raz za wszystko! KOCHAM CIĘ! <3

Jeśli kogoś znów pominęłam, to naprawdę przepraszam, Chciałabym jeszcze raz podziękować absolutnie wszystkim : ) Ten blog to chyba najlepsza rzecz jaka mnie w życiu spotkała. Wraz z nadejściem Nowego Roku obiecałam sobie, że wezmę się ostro tutaj do pracy. Postaram się dodawać teraz dłuższe rozdziały i nadrabiać komentowanie Waszych blogów. Wiem, że na pewno dużo osób na mnie liczy, więc postaram się Was nie zawieść. Jeszcze raz wielkie dzięki każdemu za wszystko, mam nadzieję, że w tym roku również ze mną będziecie, a ja z Wami. Pozdrawiam! <3
Wasza Marry Styles <3


12 komentarzy:

  1. Wohoho...dodałam 22 komentarze, więc ten jest 23 xD
    Kocham cię dziewczyno <3
    A twój blog to jest jeden z kilkorga najlepszych, które z miłą chęcią czytam ;* Piszesz tak przyjemnie, że za każdym razem chcę więcej ;DD
    Mam nadzieję, że dobijesz 1000000 rozdziałów...hehe ;)
    No więc, czekam na 44. =*

    _________________________
    http://you-and-i-1d.blogspot.com/
    http://onedirection-imaginy-pati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co powiedzieć. Czuje sie zaszczycona. Tez nie czuje tego roku.. :(( naprawde masz duzo komentarzy i odwiedzających.. Zastanawiam sie ta "Martha K." to ja.? Bo nie wiem.. :)) czekam na rozdział i mam nadzieję ze w tym roku bedziesz miała więcej komentarzy i obserwujących ;** bye

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu moja kochana!
    Normalnie czytając tą notkę miałam ochotę krzyknąć ze szczęścia (ale pewnie Maciek wtedy by się na mnie dziwnie spojrzał xD). Prawie spadłam z krzesła! Czuję się jakbym dostała jakąś nagrodę nobla czy coś w tym stylu xD Normalnie podnieciłam się bardziej niż słysząc głos Nialla w The Hits Radio :D
    Tak, to było dokładnie od 4 rozdziału. Pamiętam, że w tedy byłam świeżą Directioners i jeszcze dobrze nie pamiętałam ich imion xD A ten czerwony wygląd bloga naprawdę mi się podobał! Ha ha ha Do teraz twój blog mi się z nim kojarzy :) A potem ten niebieski... JA miałam taki sam na FHTL, bo tak mi się spodobał xD No i na koniec brązowy, na który zmieniłaś w tym samym czasie co ja-również na brązowy. Pamiętam co w tedy powiedziałam "wielkie umysły myślą podobnie" xD Pamiętasz?
    Ha ha A czytając spis czytelniczek i komentarze krzyknęłam w myślach "Ha! Wygrałam! Mam najwięcej komentarzy!" I zaczęłam tańczyć na krześle jakiś dziwny taniec xD W zasadzie to nie wiem z czego się tak cieszę... Po prostu tak cię kocham siostrzyczko :**
    Jesteś moją pierwszą siostrą... dosłownie, bo wiesz, że mam samych braci. Kocham (siostrzanie :P) zarówno Cb jak i Gabi, ale jednak z tobą wiążę więcej wspomnień :)
    I wiesz co ci powiem? Marzenia się spełniają! Autentycznie. Tylko czasem trzeba im trochę pomóc... ;) Pamiętam o czym marzyłam, kiedy zostałyśmy "siostrami": Chciałam po prostu porozmawiać z tb na gg. Może i głupie, ale naprawdę cię polubiłam i chciałam cię bliżej poznać. Rozmowy w komentarzach, które swoją drogą były w dechę zajebiste, przestały mi wystarczać :) Marzyłam o tym, żeby pograć z tb w "pytania" i porozmawiać :) Ale za bardzo bałam się spytać o numer gg. Dlatego umieściłam swój numer w profilu :) Właśnie z myślą o tobie :) I wiesz... pewnego dnia zaprosiłaś mnie do znajomych... Nawet nie wyobrażasz sobie wtedy moje radości! Kocham wracać do naszych starych rozmów! Pamiętam jak spiknęliśmy Iwonkę z moim bratem i jak coś pieprzyłam o jakimś teleporcie... "Tego nie da się zapomnieć"
    Cieszę się, że wpadłam wtedy na twojego bloga... Pamiętam,że początkowo chciałam zabić Emily za to, co zrobiła Harremu. Pamiętam moje idiotyczne komentarze i to, jak chciało mi się czasem płakać czytając rozdział. A później zaczęłam jej współczuć, bo w końcu serce nie sługa :)
    Chciałabym tu, z tego miejsca, podziękować całemu One Direction! Wiem, że pewnie nigdy tego nie przeczytają, a nawet jeśli to nie zrozumieją, ale to właśnie dzięki nim, tak naprawdę, się poznałyśmy! Kolejny powód by kochać ich jeszcze bardziej...
    A co do twojego pierwszego nagłówka... mam straszny sentyment do tego zdjęcia! Chłopcy wyglądają na nim naprawdę szczęśliwie. Bez problemów. Z marzeniami...
    Jeszcze raz chciałabym ci podziękować z caaaałego serca za to, że jesteś. Za wszystkie wspaniałe chwile, kiedy w niecierpliwości czekałam na kolejny rozdział umierając ze strachy bądź ciekawości i te mega pozytywne wspomnienia z naszych wspólnych rozmów :)
    A!I chciałabym też pozdrowić Iwonkę, która na początku była chyba trochę o mnie zazdrosna ;p Bardzo cię lubię, tylko proszę nie łam Madzi więcej palców, bo jak będzie pisać?! :)
    KOCHAM CIĘ HADZIU!
    Wszystkiego najlepszego z okazji nowego roku... Już prawie 6 miesięcy minęło i obyś była z nami, ze mną jeszcze ze 100 lat! ;**********

    Twoja Zuzia, bądź Lama Ninja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha przypomniało mi się jeszcze jak mnie z GAbą szantażowałyście :') Normalnie nie mogłam w tedy :**

      Usuń
  4. ehh dziękuję za miłe rozpoczęcie roku :)
    życzę Ci,żeby ten blog był jeszcze lepszy( choć nie wiem czy to możliwe,bo postawiłaś wysoko poprzeczkę ;p ) jeszcze więcej obserwatorów, komentów i wyświetleń no i tam innych pierdół xD

    PS mam nadzieję,że po sylwku główka nie boli? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe, więc to jest mój 19 komentarz ;) Ja też dziękuję za miłe rozpoczęcie roku :) Kocham Cię po prostu<3 Czuję się zaszczycona, wniebowzięta, brak mi słów po prostu ;)
    Żyjesz tam po Sylwestrze? Bo ja ledwo, ledwo XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzruszyłam się :') Serio mam łzy w oczach. 2013 :) mam nadzieję, że będzie dla Ciebie pasem sukcesów! W tym roku też zamierzam Cię dręczyć komentarzami i rozmowami na gg ;) Więc nie licz, że Cię zostawię. Ejj kiedy ja pierwszy raz wpadłam na bloga to właśnie zmieniłaś grafikę xD Wiem bo pisałaś wtedy w najnowszej notce, że zmieniłaś. Ja też bym chciała zobaczyć tamten! :(
    Ja też Cię kocham siostrzyczko <3
    Dziękuję za podziękowania :D Jednak nie trzeba było. Komentowanie i rozmowy z tobą to czysta przyjemność! To ja Ci dziękuję, że mogę być twoją siostrą :) Jestem dumna z takiego rodzeństwa! Nawet nie wiesz jak się cieszę, że Cię poznałam!
    Szczęśliwego nowego roku :) Życzę Ci żebyś rozwijała dalej swój talent pisarski! Bo go masz i to w wielkich ilościach :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też życzę ci co najlepszego w nowym roku.
    niech 2013 będzie twoim rokiem i pamiętaj nowy rok, nowe konto. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo Szczesliwego 2013 .

    Jezeli u gory o mnie Ci chodzilo to dziekuje siostrzyczko blizniaczko . ;**
    Jestem troszku zla na cb ze znowu o mnie zapomnialas ale trudno . Wazne ze ja o tobie pamieta. Mimo wszystko chce ci zyczyc wszystkiego dobrego , spelnienia marzen , poznania one direction , randki z Harry'm , zebysmy sie w koncu z twoja kolezanka do Londynu wybraly i wogole tego czego tylko chcesz .
    Kocham i pozdrawiam , Ola . ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. rycze przez Ciebie skarbie! tez Cie kocham, możesz być moją siostrą, akurat ie mam rodzeńśtwa:D Twoje opowiadanie jet takie... szczere, widać że wkładasz w nie całe swoje serce, wszystko po porostu. Zawsze jak piszesz, to czuję wszystko razem z bohaterami, ciesze się razem z nimi, płaczę razem z nimi, smucę... to jest coś wspaniałego, coś za co uwielbiam ksiązki i opowiadania.Ale musze Ci powiedzieć, że dzięki temu opowiadaniu zrozumiałam, że wcale nie trzeba szukać ksiazek wybitnych autorów, żeby przeczytać, coś co zapiera dech:D mam nadzieję, ze będziesz pisać, pisać, pisać i nie skończysz:))
    także mam nadzieję, że nigdy Cię wena i chęci do pisania nie opuszci, bo bym tyego nie przetrwała!
    pozdrawiam
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  10. Omnomnom ŁZA mi się uroniła.


    Hehe. Mam 16 komentarzy tu zostawionych, a ten jest 17. Ach ten czas szybko leci.

    KOCHAM♥
    Bella
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam,że dopiero teraz komentuję, ale nie miałam czasu w tygodniu ;/. Baaaaardzo dziękuję Ci, ze o mnie wspomniałaś ;**
    Bardzo dziękuję ♥. Cieszę, się, że znalazłam takiego wspaniałego bloga < 3 . Życzę, Ci aby rok 2013 obdarzył Ciebie zdrowiem, szczęściem, pomyślnością, spełnieniem marzeń i wszystkiego czego pragniesz ♥
    Trzymaj się ♥♥
    Anka ;P

    OdpowiedzUsuń