Obserwatorzy

czwartek, 20 września 2012

AAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! JEST NOWA PIOSENKA!!!!!!!!!

Directioners, nie wytrzymałam, musiałam napisać! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST! NARESZCIE JEST NEW SONG!!! Po prostu jak ją usłyszałam, to zamiast tańczyć i śpiewać na całe gardło, to normalnie siedziałam na krześle i ryczałam jak głupia. Myślałam, że umrę, zwłaszcza w momentach, w których śpiewał Harry. Ubóstwiam Australię za to, że ją opublikowali. Tutaj możecie ją odsłuchać:
KLIK
A tutaj ściągnąć:
KLIK
Ja już ściągnęłam na komórkę i ustawiam na dzwonek. A niech mi jutro dzwoni na lekcji, sram na to! x D  Boże, do tego czasu nie mogę się uspokoić, chyba do jutra się nie uspokoję ; )  Już o 18.00 premiera teledysku na YouTube, ja obowiązkowo oglądam ; ]  New rozdział w sobotę, ale oczywiście nadal możecie komentować osiemnasty ; )  A teraz jarajcie się, płaczcie i ściągajcie tak jak ja. Narazicho!

4 komentarze:

  1. AAAAAAAA!
    Ja też w to nie wierzę...jestem happy. :)

    Czekam na nowy rozdział i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG!!!! NORMALNIE JAK JĄ USŁYSZAŁAM TO WYSZCZERZ NA TWARZY I BUJAŁAM SIĘ NA KRZEŚLE! zAJEBISTA! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    A HARRY BYŁ TAKI SWEET! ZWŁASZCZA (W TELEDYSKU0JAK SKAKAŁ Z BANANEM PO MNIĘDZY NOGAMI ! hA HA ME GUSTA!

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    Genialny!!!!!!!!!
    Teledysk: http://livewhilewereyoungvideo.tumblr.com/
    zapraszam:
    http://2s-i-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piosenka jet cudna, tak samo jak teledysk :D
    zapraszam do mnie http://love-me4-ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń