Obserwatorzy

wtorek, 14 sierpnia 2012

Rozdział 9 "My się tu śmiejemy, Harry leży w szpitalu, a Emily pewnie bawi się w najlepsze. Co za ironia losu!"

Megan podskoczyła na krześle. Nie patrzyła w tej chwili na Loczka, więc przestraszyła się, kiedy chłopak wziął ją za rękę.
-Harry, to ja, Meg. Nie pamiętasz mnie?
W tej chwili Louis przykucnął obok szpitalnego łóżka i zapytał:
-Jak siÄ™ czujesz?
-Dziwnie.-odpowiedział słabym głosem.- Czuję się jakbym nie miał żołądka.
-Może to dlatego, że robili ci płukanie.- zasugerował Liam.
-Jak to?- zdziwił się Harry.
-Zażyłeś tabletki nasenne Megan.- wyjaśnił Zayn.
Styles w tej chwili wszystko sobie przypomniał. Zrozumiał, że nie udało mu się popełnić samobójstwa. Bóg nad nim czuwał, ale Styles nie miał pojęcia, po co i dlaczego. Przecież wiedział, że musi umrzeć, bo życie bez Emily nie miało dla niego sensu. Westchnął ciężko. Był osłabiony i czuł się źle.
-Dobra, Harry jest zmęczony.-powiedział Niall.- Przyjdziemy jutro cię odwiedzić.
-Ja jeszcze zostanę.-odezwał się Louis.-Będę czekał na jego mamę.
-Okey, to widzimy siÄ™ w domu. Trzymaj siÄ™, Harry!
Niall, Meg, Zayn i Liam wyszli przed szpital, wsiedli do samochodu Malika i odjechali do domu.

***

Kiedy tylko towarzystwo dotarło na miejsce, Zayn zaprowadził swoją dziewczynę na górę, do pokoju, aby odpoczęła, zaś Niall i Liam usiedli przy stole w kuchni. Żaden z nich nie miał ochoty na rozmowę, ale milczenie było krępujące. W końcu ciszę przerwał Liam:
-Nigdy bym się nie spodziewał, że Harry zrobi coś takiego.
-Chyba nikt z nas się tego nie spodziewał. Jestem tylko ciekawy, co zrobi Emily jak się wszystkiego dowie. Jutro będzie ogłoszone w gazetach i telewizji.
-Miejmy nadzieję, że odzyska rozum i wróci.
-O nie! Ja tam nie chcę, żeby wracała. Już i tak narobiła wokół siebie szumu. Niech no tylko spróbuje się tu pojawić, to ją uduszę gołymi rękami.
-Oj, Niall, coś ostatnio masz za dużą ochotę do zabijania. Żebyś nie zszedł na złą drogę.- ostrzegł Liam, potrząsając mu przed oczami palcem.
-Kto wie, może okażę się lepszy w mordowaniu niż w śpiewaniu.- zastanowił się Horan.
-A kto będzie twoją pierwszą ofiarą, Furby?- zapytał nadchodzący Zayn.
-Ty chłoptasiu, jak nie przestaniesz mnie przezywać!-odpowiedział Niall. Chłopcy zaczęli się na żarty przepychać i szturchać. Pierwszy raz od kilku dni śmiali się i żartowali. Ich wygłupy przerwał głos Megan, stojącej w drzwiach:
-My się tu śmiejemy, Harry leży w szpitalu, a Emily pewnie bawi się w najlepsze. Co za ironia losu!
Chłopcy od razu przywołali się do porządku. Meg miała rację, to nie był odpowiedni czas na żarty i wygłupy.
-Dlaczego tu przyszłaś? Nie powinnaś leżeć w łóżku?- pytał troskliwie Zayn
-Przecież dobrze wiesz, że nie zasnÄ™. Przynajmniej bÄ™dÄ™ mogÅ‚a siÄ™ przydać i zrobiÄ™ wam coÅ› do jedzenia. 
-No, nareszcie ktoś tutaj mądrze mówi.-powiedział Niall i wszyscy mimo woli się roześmiali.
_______________________________________________________

Cześć! Ludzie, Directioners!!! WidziaÅ‚yÅ›cie ten wspaniaÅ‚y, piÄ™kny, Å›liczny, fantastyczny, cudowny, ekscytujÄ…cy, niezapomniany i bezapelacyjnie najlepszy wystÄ™p 1D na zakoÅ„czenie igrzysk ?! Bo ja widziaÅ‚am na wÅ‚asne oczy (tu mam na myÅ›li telewizjÄ™) i normalnie mnie przybiÅ‚o do kanapy. OglÄ…daÅ‚am z siostrÄ… i normalnie jaka nam siÄ™ historia przydarzyÅ‚a ; DD Moja siostra mówi "No kiedy oni w koÅ„cu zaÅ›piewajÄ…?" a tu normalnie w tym momencie oni wjeżdżajÄ… na tym "samochodziku" i "na na na na na na na na na". GapiÅ‚yÅ›my siÄ™ w ten telewizor jak gÅ‚upie, moja siostra siÄ™ rozpÅ‚akaÅ‚a. TrzymaÅ‚a w rÄ™ce szklankÄ™ i normalnie wylaÅ‚a wszystko na podÅ‚ogÄ™. Dopiero przy zwrotce Zayna (to jej ulubieniec) siÄ™ kapÅ‚yÅ›my, że miaÅ‚yÅ›my nagrywać. PodskoczyÅ‚yÅ›my pod ten telewizor, siostra wyciÄ…gnęła telefon i kamerowaÅ‚a. Jak siÄ™ wystÄ™p skoÅ„czyÅ‚, to jej siÄ™ "stop" nie chciaÅ‚ wÅ‚Ä…czyć (ona ma dotykowÄ… komórkÄ™), a ja zaczęłam gadać, że zawaliÅ‚yÅ›my sprawÄ™, bo przecież miaÅ‚yÅ›my zamiar nagrywać od poczÄ…tku do koÅ„ca, a nie od Å›rodka!!! W koÅ„cu wÅ‚Ä…czyÅ‚a ten stop i zaczęła szukać nagrania, ale siÄ™ okazaÅ‚o, że siÄ™ nie zapisaÅ‚o. No i normalnie mnie ku*wica wzięła ; DD ZostaÅ‚y tylko zdjÄ™cia i oczywiÅ›cie wspomnienia ; ) 
Rozdział dzisiaj może się trochę wydawać nudny, ale następny będzie bardziej ekscytujący z Emily w roli główniej. Właśnie, niedługo pojawi się nowa bohaterka, ale opiszę ją w osobnej notce, tak że musicie trochę poczekać ; ) Wczoraj odnowiłam notkę z bohaterami, jeśli ktoś jest zainteresowany proszę wejść tutaj. Zmieniłam jeszcze szablon, ten wydaje mi się fajniejszy (przy okazji dzięki mojej siostrze za pomoc przy wyborze ; *) i będę musiała zabrać się jeszcze za nagłówek, ale to w swoim czasie.
Na koniec polecam jeszcze drugiego bloga Zulci: KLIK I dziękuję Julce, Zulci i Oli za komentarze. Zwłaszcza tej ostatniej, mam nadzieję, że będziesz czytała mojego bloga i komentowała rozdziały ; )
Następny post w piątek ! ; D

 

Zayn ładnie wygląda w tym kapelusiku i z tym pasemkiem, ale Harry i tak jest najśliczniejszy ; P

4 komentarze:

  1. Twojego bloga czytam z prawdziwą przyjemnością: ) ciekawe jak rozwinie się akcja... właśnie sprawiłaś, że nie mogę się doczekać piątku!;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, masz może bloga? Bo jeśli tak, to chętnie bym weszła. Dziękuję za pochwały, bardzo mi miło ; )

      Usuń
  2. Rozdział jak zwykle boski! Cieszę się, że w następnym będzie o Emily. Ciekawe co powie jak dowie się, że Harry próbował popełnić samobójstwo. Nie mogę się doczekać nexta!

    http://from-hatred-to-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog.:3 Fajnie się go czyta. Czekam z niecierpliwością na następny. Było by miło gdybyś się odwzajemniła xD i weszła na blogi pisane prze zemnie i moją przyjaciółkę: http://youreallivegot.blogspot.com/ i http://crazyshool1d.blogspot.com/ zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń