Obserwatorzy

środa, 29 sierpnia 2012

Rozdział 13 "Nie chcę tego dziecka..."

-Mogę wejść?- zapytała Bridget siostrę, stając w drzwiach jej pokoju.
Emily leżała w łóżku już od kilku dni, czyli odkąd dowiedziała się, że jest w ciąży. Bri martwiła się o nią; wiedziała, że jest na coś chora, bo przecież jak tylko przyjechała do domu, to wymiotowała, wiedziała również o tym, że Em poszła do doktora Stephensona, więc najwyraźniej coś się musiało stać, skoro dziewczyna całymi dniami się wylegiwała.
-Jeśli musisz.- odpowiedziała Emily.
Bridget usiadła na łóżku i zaczęła rozmowę:
-Co się stało? Od paru dni dziwnie się zachowujesz. Leżysz tylko i nic nie robisz.
-Co się niby miało stać?- burknęła.- Wszystko ze mną w porządku. Jestem zmęczona po podróży i tyle.
-Em, błagam cię, myślisz że w to uwierzę? Nie jestem głupia. Przyjechałaś tydzień temu, chcesz mi powiedzieć, że do dzisiaj odczuwasz skutki lotu?
Czarnowłosa dziewczyna odwróciła głowę i spojrzała za okno. Oczy zaszły jej łzami.
-Jak zwykle mnie rozgryzłaś.
-Wiesz, nie trzeba być jasnowidzem. Poza tym zdaje się, że jestem twoją siostrą, mieszkam tutaj, więc widzę co się dzieje. Jeśli ci to pomoże, to się wygadaj.
-No dobrze.- powiedziała Emily, spoglądając na Bri.- Ale obiecaj, że nikomu nie powiesz, nikt nie może się o tym dowiedzieć, rozumiesz?! Nikt!
-Zaczyna się groźnie. No, opowiadaj.
Em już otworzyła usta, ale nie mogła wymówić ani słowa. Zamiast tego rozpłakała się i długo nie mogła się uspokoić. W końcu przemówiła:
-Bridget.- łkała.- Ja nie wiem, co robić. Jestem w kropce, za co na mnie to spadło?
-Ej, zaczynam tracić cierpliwość. Powiedz w końcu, co się stało!
-Bri, ja... ja... jestem w ciąży.
Siostrę Emily zatkało. Takiej wiadomości się nie spodziewała. Teraz zrozumiała skąd brały się te wymioty i humorki.
-Jestem w ciąży już od jakiegoś miesiąca. I nic o tym nie wiedziałam, rozumiesz?! Noszę pod sobą dziecko...
-Harry'ego Styles'a!- przerwała jej Bridget.- Będę ciotką dziecka najsłodszego, najwspanialszego i najładniejszego chłopaka z One Direction!
Słowa dziewczyny wywołały nową falę płaczu u Em.
-Ej, ja nie rozumiem, czym ty siÄ™ tak martwisz.
-A co, może mam się cieszyć?! Boże, ja mam dopiero 18 lat, nie chcę zostać matką w tym wieku! Poza tym ja... ja nie wiem, czy to jest dziecko Harry'ego.
-Co?!- krzyknęła Bridget.- Chcesz powiedzieć, że...
-Tak, zdradziłam Harry'ego Styles'a!
-Z kim?- dopytywała się siostra.
-On pracował w firmie ciotki Janet, tak jak ja kształcił się na przyszłego projektanta. Od początku się do mnie przystawiał, ale ja go ignorowałam. No ale pewnego dnia ciocia zleciła nam obojgu zaprojektowanie sukni ślubnej dla jakieś bogatej babki z Londynu. Zaproponował, żebyśmy pracowali u niego w mieszkaniu. Zgodziłam się. Na początek zrobił mi drinka, powiedział że będzie nam się lepiej pracowało. Potem drugiego, trzeciego, czwartego... I jakoś tak samo wyszło.
-Teraz rozumiem dlaczego wróciłaś do Chicago. Bałaś się, że Harry się dowie. No ale nie masz wyjścia, musisz polecieć do Anglii z powrotem.
-Nigdzie nie polecę!- oświadczyła stanowczo Emily.
-Jak to?! Zamierzasz mu nie mówić?! Dziecko musi mieć ojca, rozumiesz?
-Wiem. Ale jak to będzie wyglądało? Najpierw uciekam przez tą zdradę i przez to, że już nic do niego nie czuję, a teraz wracam, bo prawdopodobnie za kilka miesięcy urodzę mu dziecko.
-Jakoś go będziesz musiała o tym zawiadomić, choćby nawet listem, mailem czy czymś innym. Gorzej z rodzicami.
-Bridget, oni mnie zabiją!- Em powtórnie się rozpłakała.- Wyrzucą z domu, zostawią na pastwę losu!
-Przesadzasz, dlaczego niby mieliby to zrobić?
-Przecież ich znasz! Będą się martwić, co powiedzą sąsiedzi, znajomi. Ich córka wyjechała na praktykę, a wróciła z brzuchem.
-Z jakim brzuchem?!- oburzyła się Bri.- Przecież nic nawet jeszcze nie widać.
-Ale kiedyś urośnie.
-To prawda.- przyznaÅ‚a dziewczyna.- Ale to bÄ™dzie dopiero kiedyÅ›. Na razie siÄ™ tym nie przejmuj. CoÅ› wymyÅ›limy. Nie możesz siÄ™ denerwować, bo to zaszkodzi i tobie i dziecku. Wiesz już, kto to jest?  ChÅ‚opczyk czy dziewczynka?
-Nie obchodzi mnie to.- burknęła Emily.- Nie chcę tego dziecka.
-Oj tam, tylko tak mówisz. Zobaczysz, że jak się urodzi, to nie będziesz się mogła odkleić.
Em wiedziała, że nigdy nie będzie tak, jak przewidywała Bridget. Nienawidziła dzieci, a tym bardziej takich małych niemowlaków, które dniami i nocami wrzeszczały i trzeba było się nimi cały czas opiekować. Dziewczyna nie wyobrażała sobie siebie w roli matki. Nie chciała mieć jakiejkolwiek styczności z tym maluchem. Nie domyślała się jeszcze, że jej marzenie się spełni...
___________________________________________________________

No cześć, siema, heloł! Co tam u Was słychać? Przygotowane do szkoły? Matko, ratujcie mnie, ja nie chcę iść! Nienawidzę szkoły, nauczycieli, chemii, fizyki, geografii, matematyki i mojej porąbanej klasy! Teraz tylko czekać na kolejne wakacje ; ) Mam nadzieję, że rozdział Wam się podoba, bo mi się wydaje, że wyszedł jakiś taki drętwy. No ale znowu się powtórzę "został napisany już dawno, więc nie było sensu nic zmieniać".
Dobra, czas na "gadkę-szmatkę". A więc jak zwykle dzięki za wszystkie komentarze. Dzisiejszą notkę po raz kolejny dedykuję Zulci, która jest moją "bratnią duszą". Kiedyś mówiłaś, że współczujesz Emily, więc proszę, możesz się poużalać ; )) Polecam jej dwa wspaniałe blogi (wiem, że już kiedyś to robiłam, ale muszę po raz kolejny ; D)
KLIK
KLIK
No to tak, następny rozdział w sobotę. Zapraszam ; )
P.S. Bicz, cholero jedna, tylko byś tej Balady głupiej słuchała x D Nie podniecaj się tak tym Neymarem, on ma dziecko! ; DD Słyszałam, że Ci pierożki smakowały ; DD To dobrze ; )




Wszystkiego najlepszego Liam z okazji 19- tych urodzin ; )

17 komentarzy:

  1. Podoba mi siÄ™.
    Czekam na następny.
    Zapraszam do mnie, organizujÄ™ konkurs na blog miesiÄ…ca : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. rozdział super najlepszego Liam <3
    www.love-me4-ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Åšiwtny ;p
    Czekam na następny ;)
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Siema ; *
    Taak, były przepyszne x D ; ))

    + Na pewno się ucieszysz, gdy dowiesz się o pewnym wydarzeniu, które miało miejsce wczoraj . x DD

    Bicz. xx. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny rozdział...wcale nie jest drętwy ;D
    Czekam na kolejny ;*
    Dołączam się do życzeń: Najlepszego Liam :*
    A jutro urodziny ma moja przyjaciółka heh ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ha! Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za dedykację! Nie wiem czemu, ale słowa "teraz możesz się poużalać" rozbawiły mnie!
    Nie muszę pisać chyba poraz kolejny, że rozdział jest genialny, bo powinnaś już sama to wiedzieć. I wcale nie wyszedł drętwy. Czasem przydają się takie poważne rozmowy. Na końcu pisało "Nie domyślała się jeszcze, że jej marzenie się spełni..." to znaczy, że poroni? Nie mogę się już doczekać przyszłych rozdziałów!
    Kiedyś pytałaś się do jakiej szkoły chodzę, bo może do tej samej co ty. Wątpię, ale naprawdę fajnie było cię poznać w realu. Ale myślę, że ty byś nie chciała mnie poznać. Jestem naprawdę zdrowo szurnięta, że tak powiem. Np. dzisiaj z przyjaciółką szłyśmy chodnikiem i na cały głos śpiewałyśmy "Boyfriend". Ha ha A kiedyś jak wracałam ze szkoły razem z moimi kumplami (tak z chłopakami też) śpiewaliśmy "Daj się zaskoczyć, jakością biedronki..." Ja będę chodzić do szkoły w Wej...
    Także rozdział naprawdę super i pozdrawiam. Troszkę się rozpisałam...

    http://from-hatred-to-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że fajnie byłoby Cię poznać ; ) Ja bardzo bym chciała ; ) I wcale nie przeszkadzałoby mi to, że jesteś (tak jak to sama powiedziałaś) "zdrowo szurnięta" x D Ja też jestem taka sama. W ostatnią niedzielę szłam z siostrą do babci. Lazłyśmy chodnikiem i słuchałyśmy Eski w słuchawkach. Akurat puścili "Good Time" Carly i Owl City. Zaczęłam śpiewać na głos, a Iwona mnie uciszała, jednak ja nie mogłam się powstrzymać, chociaż nie umiem za bardzo śpiewać x D Moi przyjaciele mówią, że mam poczucie humoru, więc wyobraź sobie jakie ja głupoty w szkole gadam ; DD

      Usuń
  7. jezu ona go zdradziła ;o nienawidzę jej za to ! :D i nie jest drętwy , dziewczyno co ty wygadujesz :D jest super, jak każdy rozdział :D czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się porobiło.. Zdrada i do tego jeszcze ciąża ..Przewalone ;)
    Rozdział cudowny ! <3 czekam na Next ;D
    http://forever-be-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zdrada, Jak ona mogła i ciąża. Nieeeee A ja ją zaczynałam lubić ^_^ Czekam na nexta. Ojej się dzieje.
    Zayne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, niech Harry zostanie tatą, to będzie takie słodkie! <3

    Dziękuję za cudowne wpisy na moim blogu i zapraszam częściej, jeszcze dzisiaj 98. rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny. Taki słodki.

    Zapraszam do mnie na nowy rozdział :

    http://mojswiaatt.blogspot.com/2012/08/rozdzia-dziesiaty.html

    OdpowiedzUsuń
  12. O CHOLERA słodkie ;)
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super *.* Jej marzenie się spełni?! Czyżby aborcja? Rany szybko szybko pisz kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny ;p. Czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy następny ?

    Zapraszam do mnie na nowy rozdział :

    http://mojswiaatt.blogspot.com/2012/09/rozdzia-jedynasty.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że Emily nie poroni, ani że tym bardziej nie usunie ciąży. Zawsze może oddać dziecko. Czekam na następny rozdział. (:

    OdpowiedzUsuń